با تشکر از توجه شما به بازرگانی برادران رفایی نماینده اخوان، نماینده لتو، نماینده راسان و انواع برندهای لوازم آشپزخانه

۱_ مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی

مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
 ۲_ مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از

تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود) توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می

شود، فروشگاه برادران رفایی نماینده اخوان دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت. تبصره: کالاهایی که در رسید تحویل

آنها قید گردیده است که نباید از بسته بندی خارج گردند از بند فوق مستثنی می باشند و مشتریان صرفاً می بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی

نمایند. در این موارد، باز و راه اندازی کالا صرفا باید توسط کارشناسان شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی صورت پذیرد، در غیر اینصورت دستگاه از گارانتی

خارج شده و مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده مشتری می باشد. توجه: چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه

خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و موضوع را بلافاصله به بازرگانی برادران رفایی نماینده اخوان

اطلاع نماید.
۳_ در زمان ارسال کالا توسط شرکت و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و

سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به

بازرگانی برادران رفایی نماینده اخوان اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید شرکت یا باربری (بمنزله دریافت کالا

بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید،دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا علیرغم اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده،

به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط

مشتری وجود ندارد.
 ۴_طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری

است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل،

ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه رفایی نماینده اخوان اعلام نماید، در غیر اینصورت بازرگانی برادران رفایی نماینده اخوان کالا را تحویل

نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.
 ۵_ طبق قوانین بازرگانی برادران رفایی نماینده اخوان در سفارش هایی که پرداخت آنها در محل مشخص گردیده است، قبل از تحویل کالا، ابتدا لازمست

که وجه فاکتور تسویه و سپس کالا تحویل گردد. پس از تسویه وجه فاکتور، مشتری در حضور نماینده بازرگانی برادران رفایی نماینده اخوان فرصت خواهد

داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل ظاهری کالا را امضاء نماید؛ پس از تحویل ظاهری، مشتریان محترم تا یک هفته

فرصت خواهند داشت تا کالا را از نظر فنی بررسی نماید. در صورت وجود هر گونه مشکل فنی، کالا مشمول قانون تعویض می گردد.
۶_ به دلیل مسائل و مشکلات روی داده و بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پلیس فتا و نیروی انتظامی، تحویل کلیه سفارش ها درب ورودی ساختمان

خواهد بود مگر مواردی که مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، درخواست حمل طبقات می نمایند.

با تشکر

بازرگانی و فروشگاه برادران رفایی

نماینده اخوان، نماینده لتو، نماینده راسان و دیگر برندهای لوازم آشپزخانه